Snart så :D

sna kommer det hända en bra sak. som jag blir väldigt lycklig över. kanske redan i helgen? :) eller nästa helg? den som lever får se.  fast nästa helg är de marknad så då blir de på söndagen i stället. hehe
jag tänker inte berätta för er läsare för än det har skett :) men gissa får ni ? :)

Idag är de skolan från 13.30 - 22.00 ca.  vi ska ha middag för våra anhöriga. men vet ni vad de knasigaste är???  vi ska sewrvera hamburgare xD haha. jag är glad jag inte var med och planerade det.haha. jaha jag har iallafall fått reda på att jag skall gör fiskburgare, fast jag ska inte göra burgare utan bara panera fisken lägga i hamburgar röd och göra lite dressing och skíva grönsaker. det har jag  6h på mig att göra xD
om inget annat kan de bli en kul kväll :) ´hehe.

imorron är jag ledig men då har jag möte. kl 10. men det är skönt att komma upp tidigt så man får ngt gjort :D

en måste jag avsluta med att skryta :D Något har hänt med mig :D  jag fick VG på samhällsinlämingen och på svenska kåseriet plus att hon sa jag låg på ett VG i svenska :D hihih  jag klarade knappt svenska A :P haha
ska sluta anstränga mig så går de skit bra :D haha .

vad ska ni människor göra i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: m a g g a n -leos mamma

Han blir 9 månader på lördag :)

2008-04-17 @ 11:19:27
URL: http://livetsbravader.blogg.se
Postat av: jecica

PÅ en vardag? hur tänker du? :P

2008-04-17 @ 13:39:11
URL: http://jecica.blogg.se
Postat av: Evelina

Tack :D Plugg, sova och kanske fest i helgen :)

2008-04-17 @ 15:01:46
URL: http://evelinar.blogg.se
Postat av: Linda

Hmm, du ska köra upp? =)

2008-04-17 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0