nu är det min tur:D

hej alla!

oj oj vilken dag säger jag bara. jävla regn. skulle på möte i morse och tror ni inte det börjar att ÖSA ner precis när jag kommit utanför dörren ?:/ jo, så jag sampar in på mötet med jeans tunga som bly som blötte ner hela stolen xD haha.
men på mötet fick jag reda på att det finns hopp, haha.  men vi pratade lite om min framtid med, hur det blir efter skolan osv. jag kommer iallafall försöka hitta en bra distans utbildning. undersköterska eller kanske några enstaka kurser. jag vet iallafall att jag vill plugga något där jag sen kan få jobba med människor.

kom dessutom nyss hem från körskolan, skulle ha teorilektion, och mörkerkörning (film). jag trodde det skulle vara fler än jag men det visade sig att läraren var snäll och hade den endast för mig pga av att jag inte kan i helgen :) så snällt va? :)
träffade dessutom babys bror flicka L och hennes flicka på bussen :) väldans trevligt. pratade om allt möjligt faktiskt. :)  tror jag ska umgås mer med henne om hon vill vill säga  =)

halkbanan i morgon då, är ganska så nervös då det är första gången själv i bilen. men det ska bli roligt att få testa det med,hehe. ska åka vid 12 och kommer hem vid halv 7 gissar jag på. kan ju uppdatera om någon skriver en söt Kommentar :P hah

föressten någon som vet varför jag fått "sårskorpor" i hårbotten av att använda mjällschampoo?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har aldrig hört om någon som har fått sårskorpor i hårbotten efter att ha använt mjällschampoo, men det är ett tecken på att man ska sluta använda skiten! :)

2008-08-20 @ 10:01:43
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0