rutiner

nu är det rutiner som gäller igen , SKÖNT!  så då blir det förhoppningsvis mer uppdatering :) hehe. well well  halkan igår gick bra klarade den fast det var otäckt om in i. eftersom ingen kommenterat antar jag att ni inte vill veta några nämare detaljer så.
skolan började idag så nu går jag i HR3 =) inriktning servering . blir nog bra. men jag gillade inte läraren han verkade bra och så och jag tror att man kan lära sig mkt av honom. dock verkade han väldigt seriös. jag menar vi är inga "proffs" hehe
schemat var som sagt helt okey. dock en stor håla men där kan man göra projektarbetet så vi kan själva anpassa våra tider innan praktiken på onsdagarna. så det är ju skönt. Men jag vet tyvärr inte just nu vad mitt projekt blir kanske dax att komma på det då vi börjar med det i morron.

en ska till, det här med att byr sig, jag menar ingen frågar hur min dag varit eller hur jag mår. inte ens mamma. tjaa. är ju ganska van men jag vill också känna mig lite "brydd om"  det enda mamma tjatar om är körkortet. men sen igår exempel var det ingen som står mig "nära" som frågade hur det gick på halkan. utan då fick jag berätta. för jag vill ju berätta. eftersom jag var glad. så nu tänker jag inte säga något om hur det gick i skolan, ska sluta berätta något om mig för alla. jag ibland vill man ju att någon ska fråga. iallafall hur jag mår!

men men är glad att få träffa Lolloo igen iallafall. saknat henne mkt. mkt mkt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis till att du klarade halkan :) Du får gärna skriva detaljer om hur det gick, folk ska inte behöva be om det :P

2008-08-21 @ 12:38:26
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Jo det gick bra, eller det kändes bra iaf:) Dom skulle höra av sig om 1-3 veckor när dom gjort alla intervjuer och kollat igenom och pratat om det. Men han trodde dom skulle höra av sig om 1 vecka iaf.

2008-08-21 @ 19:47:38
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Linda

det är väl bra att dom är seriösa? om dom tar er för proffs, så sätts det större press på er ju ;P

2008-08-21 @ 21:38:40
Postat av: Sanna

haha nej, det var en vuxen människa. tyvärr.

2008-08-22 @ 13:23:16
URL: http://superbeautifulmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, en kille som är ett år yngre bara ^^ :D

2008-08-26 @ 17:13:55
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0