Julafton/dag

Hoppa alla hade en bra julafton igår. för det hade vi.
var hemma hos mamma och mös lite åt gott och öppnade våra klappar. kan ju säga mamma varför förvånda när hon öppnade nessesären med alla paket innuti. hehe.Kollade kalle anka med. måste man ju.
och jag blev super nöjd med mina klappar. =)  fick för att nämna lite, 2 kokböcker ( kyckling och desserter ) pengar,barset,ungsform,smycken.  jätte finat . tack så mkt alla!
på kvällen åkte vi hem till dannys familj och där åt vi (igen) xD och sen delade vi ut kallaprna. fick massa fint där med =D tack!  fick bland annat en popconmaskin,fritös, pjamas,morrontofflor en diskborste med. , haha svärmor kan hon.
sen efter det så kollade vi lite tv och pratade. sen följde jag och svärmor en släkting till dem hem. ville inte gå själv när kl var nästan 23.   sen åkte vi hem och somnade väldans gott måste jag säga. hehe.

och snart ska jag fixa mig och vi ska cykla till dannys föräldrar och betala räkningarna. ska se om city gross har öppet för då ska jag handla och göra glass. hihi. om jag orkar. 
känns oerhört skönt att jag inte proppade med mat och krängde massa onyttigigheter, känns skönt som tusan att inte känna sig så där äckligt svullen. hehe.
lovar att lägga in bilder sen,glömde dannys kamera hos kurt o mamma igår men ska cykla dit sen och hämta den och kolla om de har någon mat i frysen jag kan ta. alltid bra med mammor. så kan jag spara mina money till ngt annat. dock vet jag inte om det blir en systemkamera eller om det blir körkektioner och en klippning. hm... får fundera på det.

nu ska jag fixa och dona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0