Lucia

Jaha lucia idag då. antar att en hel del festade igår. dock inte vi. v hade en trevligt hemma kväll framför tv:n med idol och lite godis och ett glas vatten, ( tycker inte om läsk)  sen gick vi och la oss tidigt efter idol. men endå är jag trött idag.
fy tusan.
men snart ska vi iväg med babys bror och hans tjej och handla mer klappar. har ett par kvar.
mormor,mamma, kurt, moster och Danny.  vet inte vad jag ska köpa till mormor. funderar på ett sånt ljus där det står " världens bästa mormor på. fint och inget märkväördig men endå underbart. well well får se.
ska åka med mamma i veckan och handla till danny iallafall, vet precis tror jag. haha.

ska prata med mamma om julafton med. vilken tid vi ska käka och sånt för sista bussen till höganäs går kl 17 så vi får se. saknar faktiskt julen med mamma. men me iår blir det så. även om jag måste sova där , vilket jag inte vill men endå.

igpr var vi iallafall på dannys nya jobb för han skulle skriva på papper och få reda på när han börjar. vilket blev den 5 jan. så iår har vi nästan lika långt jullov. hehe. ska försöka få med honom till dk och farfar och Min farbror beroendee på om pappa kommer eller inte. får höra med honom.

nu ska jag fixa mig lite till innan vi ska åka.  ha en bra Lucia alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0