Nu eller aldrig.

uscg va seg morron verkligen. men nu gäller det. suck. hoppas som fan annars hoppar jag fan serre framför tåget... eller kanske inte. vore mer ego faktiskt. anyway det blir nig bra. skall ta med lite plugg på tåget. svenska och körkort blir det.
måste ju göra de muntliga nationella i morron och jag ör inte färdig. nice ju. NOT
men som sagt idag är det sjukhuset i kristanstad som gäller. ska bli spännande och se om jag hittar. haha. men det blir nog skit bra. tur att det alltid finns människor man kan fråga.
håll en tumme så blir jag lycklig.

hörs i kväll,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du till sjukhuset i Kristianstad?

2008-12-08 @ 11:38:28
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0