onödig fakta.

åh vilken bra körlektion idag verkligen. solt över mig själv. nu självförtroende tack ! 
fy fan va mkt folk det var på söder idag. och knuffas gör de. jag blev tokig så jag köpte en sån godis korg till kurt och sen fick det fan vara bra. gahh.
danny skulle får ngt till men frågan är vad.  något tips någon? eftersom jag vet att han inte läser så kan ni hjälpa mig,
har köpt det han vill ha och nu tänkte jag komma på ngt roligt. eftersom han älskar cola så kanske jag kan köpa 10 brukar eller 5 flaskor? vad säger ni? hehe. för han ska nämligen få öppn ngt hos mamma och ngt hos hans föräldrar. Vi ska vara hos mamma <3 hela dagen och en stund hos hans på kvällen. så blir två julbord. tjocka i sig massa.
snart är det ju dax att tänka på nyårslöfte. ska ni ha något/några?
jag ska. tänkt skriva och berätta de sen när det närmar sig.

åhh dessutom hittade jag en systemkamera för 2999kr nikon D40  ska vänta lite till och se vad finanserna säger.
ör den var verkligen skit billig. får jag 1500kr i jul så är den min kan jag lova. hiihih.

borde egentlugen diska men igår så skulle jag diska en kniv och då skar jag mig på den och delade hela naglen och blodet forsade och danny sprang efter papper. haha. aj ja min tumme. så vill inte diska för de kommer svida som fan!

så blir tvätt och bädda rent i sängen så en viss katt (nämner ingen namn!!!!!???)  ligger och sover vid mina fötter på nätterna och hårigt och äckligt som fan. isch! sysn skit mkt med eftersom påskalanet är svart.
massa onödig fakta däör men måste fylla bloggen med något . riight?

Kommentarer
Postat av: mamma

de brukas sägas att när det gäller julklappar är det tanken som räknas,du har tänkt jätte mycket!!!!!

Bara detta är värt hur mycket som hels.



Önskar min älkade dotter en God jul och ett mycket lyckligt 2009.

2008-12-23 @ 07:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0