Projektarbete med bilder.

usch vilken seg dag, har fixat med bilder till projektarbetet hela förmiddagen. och nu håller jag på med middagen. danny ringde och ville ha middag direkt när han kom hem så det var bara att fixa. suck. gjorde det lätt för mig iallafall.
kyckling och potatisgratäng med grönsaker. kycklingen är i ugnen och jag har tråkigt.

iallafall så igår var jag med mamma. vi var först på väla sen letade vi efter ngt att käka, inte helt lätt. tills sist gav mamma upp och det blev kina mat , mums vad gott det var . halleda va gott :D sen handla jag mammas julklapp och sen handlade vi lite mat på willys. trevligt.

i kväll eller snart ska danny handla julklappar med sin bror och under tiden tänkte jag ta en snabb röjning här och sen lägga mig i soffan med lite te och en bra film. ska se om jag hittar en bra bara.

julavslutning i morron, sen blir det stan. måste hitta ngt till till mammas kille. och kanske ngt till till danny om han varit snäll för annars kommer inte tomten med ngt har jag visst höra. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0