Skryta eller vara glad?

Måste bara berätta för alla att jag är mega stolt :D jag klarade att stå och prata inför klassen nationella svenska B och vet ni? =D MVG till mig. är det inte sjukt :P det jag hatar mesta av allt och verkligen håller på att kräkas innan får jag MVG på  hihih :D så blir ett G i betyg så nice :D hade jag klarat de skriftliga lute bättre hade det blivit bättre betyg men jag är så stolt att jag vågade och att det gick så bra =D  nu efteråt minns jag ingenting. allt blir liksom som en dimma. och jag bara pratar på utan att tänka. sen bara är det klart. helst sjukt. men jag klarade sen kan inget betyg i värden ändra på det. jag klarade det =D

annars så gick väl sammhället ganska bra . var lätta frågor och jag,lolloo och sofie pluggade en del innan. så blir nog förhoppningsvis ett G . Hopps! och det innebär att mina betyg är helt okey. som sagt så länge G:na inte blir fler än VG:na så är jag super duper nöjd.

så i morron ska jag kunna 6 drinkar, hur man gör dem och ingridienser. ska snart plocka fram papperna .

nej nu ska jag skriva till i andra bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0