snäla!

Ny har vi två nya husdjur. 2 chillor xD haha. kan ta foto på dem en dag. jätte söta. dock förstår jag inte vf baby ville ha de, aja älskar honom endå.
dessurom börjar jag bli nervös inför måndag. rädd att hela mitt liv ska sluta få en mening. vad gör jag om det blir ett nej?
kasta upp över 100.000kr för att leva? helt klart värt det. men hur ska man få tag i pengarna. smslån? ingen bra lösning. men jag vill så gärna detta. vet inte vad jag mer skall skriva. Får jag ett nej , så får jag ta ett lån på
ngt sätt. och går inte det så vill jag inte leva mer. känns som min sista chans. är så trött på att känna mig mindre värd och behöva skämmas. jag vill inte det nu. dessutom vill jag göra det för att jag vill ha en framtid utan problem med diverse saker. jag vill kunna leva som vem som helst. anyway.  jag vill! ge mig tur snälla. snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0