TIrsdag

                                                           Nu bär det snart av till stora staden ;) NOT
                                               har  körlektion och sen ska jag hem och kolla om de har en rautor
                              som klarar av vår nya hastighet.  30/30  nice.    kan avnände de till mkt. nice!
                                         i morron är det praktik och jag förväntar mig utskällning xD då jag sa ifrån och blev arg förra veckan
                            sen kom jag inte i fredags, men jag skickade ett sms om jag hoppas de fick.
                                                                     aja, ska bli skönt att slippa de sen. dock blir de full speeed
                                          med projektarbetet sista 2 dagarna innan jullov.


Danny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0