Minnen

Ny vecka nya möjligeheter som sagt, nu är det snart nytt år med och sista dagen detta året ska tydligen spenderas med dannys kompis med flickvän och hennes pappa?! .....kommer bli en hel del snacka om bilar och eftersom jag inte är av det intresset kommer det bli en trevlig kväll....eller kanske inte!  lite tråkigt eftersom jag ville ha en fin kväll med god mat och lite mer folk. i min(vår ) ålder. bakad potatis med en bit kött. eller ost bricka.  sen en långpromenad och mys. kolla på raketer och sedan kanske spela eller sjunga kareoke. Nå, ja önsketänkande. man kan inte alltid få som man vill.

ett gammalt minne från en nyår när jag var med de bästa , jecica,lolloo och Denise. det var vi fyra. vi sjöng kareoke åt gott och hade en rolig kväll/natt. antar att det var 2004/2005 natten där emellan. saknar tiderna med dem. men allt förändras. man går vidare i livet och till slut kanske man inte ses igen. den tiden var iallafall den bästa i mitt liv. jecica,lolloo och denise var mitt liv. hade kunnat offra allt för dem.  men nu, jecica och jag pratar bara på msn men kanske även ett par ord om vi ses och jag och lolloo går i samma klass., dock är lolloo inte den lolloo hon var innan. nu är hon vuxen. men endå så underbar! Denise har jag ingen kontakt med. dock kan jag sakna våra stunder när vi kunde prata om allt. usch nästan såman blir lite känsligt. :(

en annan sak sen de tiden var när ett par stycken (nämner inga namn då en av dem läser bloggen)  gav mig en lapp med viktväktarnas telefonnummer. fy fan vad jag mådde dåligt. så mkt somjag grät då har ag nog aldrig gjort innan.  det sårade mig verkligen. men tiden läker alla sår. dock kommer man alltid ihåg vad som orsakade såren .

eller när blatte jävlen ( får säga så när de är dumma) fimade en cigarett i mitt hår. och en nuvarande klasskompis till mig borstade av det och bad om ursäkt åt sina så kallade vänner.  det är hemskt att man får lov att komma till sverige och göra så. helt seriöst ut med alla jävla invandrare som inte kan hålla sig lugna och sköta sig. ( ni behöver inte tycka som jag)

på tal om minnen, ett minne var när jag fyllde år 15 tror jag ch var sjuk. mådde så dåligt. då kom Linda och pratade nästan hela dagen med mig. vi satt i min säng och pratade om allt, precis allt.  jag har många fina minnen med henne. när vi träffade danny o thommie första gången. och när jag sov över och vi spanade. alla timmar på toan vi spenderade i åttan, speciellt på franskan och matten, helt oförglömligt. undra om hon fortfarande kommer ihåg.?

usch nu blir jag tårgögd... ibland allt kanske var bätte när man var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0