min dAG

har träffat bror :d ehe. var hemma hos mamma och käkade spagetti och köttfärssås.:)  fick 3 kramar med. han börjar verkligen ändras nu. känner knappt igen honom. han e duktig med. :S önska jag var lika duktig:P han har gått ner massor och fått massa finnar xD haha

sen har jag och danny spelat ps2. gand turismo eller va de heter. haha. han tycker jag gör som en käärring xD haha men men sen var vi ute med thommie. åkte runt lite, sen skulle dom dricka kaffe hos fredde och då passade jag på att diska och hänga upp tvätten. så nu är det gjort. nu ska jag bara hoppa i duschen och sen kolla på wallander. men först singing bee =)

skola i morron, blir nog först uppdatering efter körskolan :)  ha de kaka.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha stackars dig som har skola imorgon, jag lider med dig :P

2008-02-24 @ 23:25:43
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0