sommarjobb.

jaha, mår fortfarand elite illa. men ändå så mkt bättre än igår. :) idag har jag suttit vid datorn och bara kollat tv.
pratat ganska mkt med en underbar vän som försår mig ialla lägen , SVEN <3

danny kommer snart hem med jordgubbsaft. :D hehe. idag kan jag dricka och äta. har ätit 3 smörgåsar idag och typ 2 glas vatten. :) alltid ngt. tänkte jag skulle äta en pirog i kväll. liggen en i frysen. hehe.  men jag kan inte äta så mkt. magen känns så full :P hehe.

usch ja. vet inte vad jag ska göra i kväll. danny ska till garaget. men de gör han rätt i. hade heller inte velat va hemma med mig. om jag va han :P haha.

kommer nog ngt på tv i kväll typ topp modell eller ngt. eller blir de en film. köpte en på city gross för ett tag sen. kan ju se den.

vet ni något annat tråkigt. jo att komunens sommarjobb är bara för 91:or och 92:or i år. är det inte dåligt? jooooo!!
hoppas jag får ngt nu bara, ! hm kan ju alltid söka deras iallafall. men dom prioriterade inte 90:or. typan.

ja jag åter kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller med dig om att det är dåligt! Vi 90:or behöver också sommarjobb. Men jag ska söka iaf och se om jag får ngt, men tror inte det :(

2008-02-27 @ 16:31:55
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0