inget att skriva om

jaha, id`Åetorka som sagt, ingenaning om va jag ska skriva.
men idag hade jag tur. igår ringde dom från viken tomater och behövde hjälp så i morsen cyklade jag dit i blåsten tjälpte till i 3 h sen var alla plantorna satta.  blev 180kr. helt sjukt dåligt. men efter ha satt dom dör 200 plantorna så är en sak säker. jag ska INTE bli tomatodlare ;) nej nej verkligen inte. !

men men ska skriva ett  nytt cv och sen ,maila och ringa. företag för jag ska till thailand nädta år så ÄR det bara!
btw, dom 180kr går direkt till resekassan,. för där ska ju bli ca 15.000kr tills nästa år. så keep on woorking säger jag bara. vad vill ni läsare sommarjobba någonstanns?

herre min gud vad de blåseer. helt sjukt? låter precis som fönsterna ska blåsa in :/ usch. ruggigt. !!!

jecica klagade på att jag skriver som en "kratta" här i bloggen, så jag ska försöka bättra mig!

nu är det helg och jag ska ta de lungt. ska bränna låtar från dannys dator till min sen.  han har säkert många bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0