Kalorier

Nä, usch,. det som jag blev SÅ glad för iförrgår eller va tusan de var är  inget och vara glad för längre. gäller bara att bita ihop och stå ut helt enkelt.  visst jag blir snart 18, men vad gör de för skillnad? ingenting. förutom att jag kan betala räkningarna själv..  pust.   man vill så mkt men inget går typ.  man kanske helt enkelt ska ge det en chans och böir de inte bra kan man ju alltid ta livet av sig. *nooot*  då får man helt enkelt stå ut till oktober. 10  månader. i hope it går snabbt!! 
eller får jag hoppa av skolan.. nej absolut inte. det är där jag har ljuset.  ni vet Lolloo, richii,robin och nonny. haha vi har blivt som ett litet gäng typ. :P 
men på fritiden då? vem finns där då?  ingen.  ingen som vill hitta på något. suck ja jag vet inte.

jaha skolan idag då två hela lektioner sen direkt iväg missar maten men men  ska träff tomek. sen ska jag se om jag pallar gå en runda idag, hade varit skönt :)  sen är jag väl skit trött. men som sagt ska inte sova för då sover jag inte på nätterna. iofs så har jag jätte svårt att somna iallafall,

en sak har jag bestämmt. jag ska kämpa och kämpa tills den dagen mitt liv blir det perfekta. det som bara finns i ens tankar.  kosta vad de kosta vill. för jag vill.  men ett steg i taget, och just nu får de bli vikten,
ska som sagt till en dietist i morron. jag vet vad han kommer säga men man kan ju kanske försöka få en gbp operation.  elller ngt. läste att om jag går upp 5 kg till så kommer jag bara leva tills jag är 30, men men hoppas ppå en operation faktiskt. men nu när jag sltat med p-piller ( som vi kom fram till att jag gått upp ca 20kg av) och sen antideppressiva som jag med slutat med. men ingen läkare eller ngt sa att man KAN garantera att man går upp runt 20-30kg av dom. nej men tack då! :( jaja, nu blir de aldrig piller mer. ska fanb aldrig ens ta en ipren, nä fy fan.  men nu ska jag fasen gå ner med, undre hur bara xD   gick ner 15kg i åttan/nian.   ska gå ner detta med.  www.kalorier.nu eller ngt sånt där kan man räkna sina kalorier och så skriver man in exakt vad man äter och så. jag brukarbara äta älfen av vad jag får men de gör ja därför att ibland glömmer man ngt. suck, men men, idag blir de ingen lunch så jag funderar på att käka en macka nu, men vi har bara vtt bröd. men men kan ta en banan till.
nog om de nu, tänker iallafall INTE bli så vikt beroeende som de i min kalss.  usch nej. men dom töserna kan heller ikke må speciellt bra.

btw, igår hade jag och danny varit tillsammans i  2år och 3månader.  och idag är det EXAKT 2 månader till jag blir 18 :D  och om 3 dagar är de 2 månader tills grand canaria :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0