sallad och sallad

då var jag hemma igen. och  måste säga att detta har vRIT EN HÄNDELSERIK DAG :p

först  träffade jag Nicole och vi snackade lite men tyvärr skulle hon av i viken så vi kande inte prata mer. men det var trevligt :)
ssen väl framme i stan så köpte jag rosa hårfärg :D ska göra slingor eller bara fägra topparna, vad tycker ni?
sen hittade jag en resturang däe jag köpte räksalald mums :D sen gick jag mest runt.  sen gick jag in på lassarettet och de var inte det lättaste och hitta xD men till sist så.
jag vägdes och mättes sen så blv de min  tur, då jag fick en lapp så jag ska ta 7 Prover sen., usch. sen pratade vi bara lite om min bakgrund och så.
sen när jag var klar där träffade jag mamma :) vi åkte till rusta och jag köpte tandkräm. sen vidare till väla och köte ne bok till bror, :) kollade lite i albrektsguld, sen körde mamma mig till stattena. sen så åkte jag hem då danny mötte mig vid stadshuset då cyklade vi till hans föräldrar sen handlade vi på city gross.
har nyss käkat en skink sallad och vi ska kolla film ;) I walk to a remember, vill ni jag ska skriva om den sen?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Svar: Programmering :)

2008-01-18 @ 19:49:12
URL: http://annsofielarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0