jag bli skogstokig

jag blir arg, varför ska denna jävla apperatur finnas? TV. när man vaknar kollar man på tv när man ska sova kollar man på tv. hur kan denna jäkla sak ha med betydelse än en människa. Nej, nu skiter jag i detta. kollar du tv hur mkt du vill så stter jag vid datorn hur mkt jag vill.

igår var vi på pang i hyllinge (lågprisvaruhus) köpte ett duschcream som luktar himmelskt av cocos så idag går jag runt och luktar cocos långa vägar. haha. härligt.

försöker få tag på mamma, men lyckas väl inte så jag ska hem till lägenheten(som är ganska onödig) och kolla om det kommit någon post. sen ska jag hem till mamma min och kolla vilken tid jag skulle till tandläkaren. tror det var den 24. men inte helt säker. om inget annat får jag reda på det.
sen vill jag göra något är så fruktansvärt trött på att bara sitta inne och glo. vill ut i världen. men tyvärr delar jag och D inte det intresset.

vet dock inte om jag ska gå elle cykla. lika nice vilket som. hm. men jag tror jag cyklar iallafall. ska bara vänta på att mitt hår ska torka annars ser de tyvörr ut som en buske när jag kommer in igen.

Kommentarer
Postat av: sanne

Svar : haha , aa den är jätte stor. MAn kan ju nästan tra att de ligget två där i. Nej, de vet vi inte. Jag hoppas på en tjej :) men huvudsaken är att barnet är frisk :)

2008-06-15 @ 11:16:27
URL: http://sannedinesen.blogg.se/
Postat av: sanne

Svar : aa, de är bara en :)

2008-06-15 @ 11:54:24
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0