11 dagar kvar:D

precis om exakt 11dagar blir jag 18 :D och om  14 dagar sitter jag på planet till GRAN CANARIA!!! jag har aldrig längtat så mkt på ngt som jag gör nu, wieee. happy moments :P usch ni anar inte hur trött jag är? ögonlocken hängen som ögonen på en bulldog xD fy fan.
dock endast 2 lektioner idag, sen blir de körskolan 14.50. har ingen lust alls. men om man ska få kortet någon gång kanske det är dax.

vill bara ängna en tanke åt mammas pojkvän som ligger på sjukhuset att han ska krya på sig och hoppas de går över snart som fan!  :)

På torsdag måste jag till stan.. mamma måste skriva på ett papper så det ska hon göra . sen så får jag se vad som händer och sker.

nu måste jag iallafall skynda mig. börjar 9. 40. ha de bra alla skriver mer i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0