tänkte

jag tänkte att nästa intressanta ämne blir alkoholister och alkohol.  tyck gärna till redan nu så blir det ett inlägg i kv
äll.

igår vad jag iallafall på körskolan, fick väldigt bra faktiskt. blir helt glad :Dhiihi.  sen var de bara hem och göra middag. inför skaffade mig öven en ny kajal penna fårn isadora. väldigt bra faktiskt. :)

sen det här med invandringen, varför tycker inte in läsare att dom invandrarna som beter sig illa ska få stanna i sverige?  för jag kan dock inte förstå det
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo det kan jag hålla med dig om

2008-03-06 @ 10:39:52
Postat av: Markus T

Hej!
Intressant upplägg att ta upp massa aktuella frågor och liknande! :)

du frågade om min syn på invandring till sverige. det går att skriva hur mycket som helst. men ska försöka att hålla mig kortfattad ;)
självklart är alla välkomna. dock måste de anpassa sig nogolunda till hur man lever här. jag har inget emot vad de har för religioner eller klädstilar eller liknande, men att de som lever på bidrag utan att vilja lyfta ett finger. dom tycker jag inte om. ja, jag vet att det finns massa helsvenska som gör lika dant, och jag tycker inte om dem heller!
sedan har regeringen i vårt avlånga land gjort stora felet att placera alla invandrare i stora "getton", vilket leder till mer oroligheter. för att inte tala om massmedia som drar upp en händelse på flera sidor, när det gäller invandrare. men skulle en svensk göra samma sak, skulle det kanske bara stå några rader.

för att summera: jag har inget emot invandrare, har flera kompisar själv vars föräldrar och dom själva är invandrare. så, så länge de beter sig som människor, och inte stjäl, eller är allmänt idiotiska. utan tjänar sitt eget bröd o pengar till hushåll, då har jag inget emot dem. och de gäller även ALLA svenskar...

2008-03-06 @ 19:51:59
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Yeah...

Jag håller med med föregående talare.

Dessutom, för att bli beviljad bidrag från socialen så måste man vara arbetssökande. Och jag kan säga er att det är inte lika lätt som vissa tror att få bidrag från soc. Dom är väldigt stränga, och det är ju precis vad dom ska vara också.

2008-03-06 @ 22:08:22
Postat av: Hej

Vill gärna läsa om din åsikt om alkohol & alkoholister! Skriv snart! Alltid kul att debattera om något, det finns så mycket man kan ta upp! Fortsätt så här så blir det intressanta diskussioner.

:)

2008-03-06 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0