städat

fy Fanad jag är duktig. nu har jag dammsugat lägenhetet alla 75 kvm och hängt tvätt och satt på en masikn till som jag strax ska hänga upp. sen har jag torkt golven och diskat. :) sen har jag städat toaletten orkaoch städat stolen :) åh så duktig jag är. =D jag får sånna här ryck ibland haha. D slutar vid 18 idag sån då får man passa på att fixa. hoppas han ser de. men det gör han nog :) '

jag är SÅ glad idag. och det är skönt :D som tusan :P hehe. vet inte varför :P hihihi

tänktesteka ett par hamburagre sen och stuvade makaroner och lite sallad till middag. om D är hungrig annars så blir det smörgåsar. så tråkigt att laga mat till sig själv.

tänkte tipsa om enlåt senare. men nu ska jag hänga tvätten och kanske sätta på en till maskin =)


Kommentarer
Postat av: Alice

Tack för kommentaren :) Ja, det är ju bra att det blir vanligare och vanligare att folk känner att de kan komma ut, och det blir mer och mer accepterat oxå. Jag är varken bi eller homo, men var jag det skulle jag ju vilja bli bemött på samma sätt som jag blir idag. Jag blev väldigt imponerad av dem ialla fall :D

2008-05-14 @ 17:11:50
URL: http://alice92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0