Danskar

En sevitör på båten som är dansk är helt jävla blåst .
han bara gör det gör det och gör det. medans han läser tidningen. så jävla utnyttjad.
jag skojar inte om det var jag som gjorde det mesta igår medans han
hade rökpause eller läste tidningen.
sen så fick jag ingen mat för vi inte hade tid. nähe men om han hade lyft sin feta röv och hjälpt till så.
nej nej han hann ju äta minst 4 ggr igår. fick jag någon mat då? va??
gaahh.. har lovat danny att jag ska säga ifrån idag om han börjar.
säger han gör det gör det gör det. ska jag göra det men om han inte hjälper till ska jag fråga om han inte ska hjälpa till för det är ju faktiskt han som arbetar där.
helt jävla sjukt att man låter sig bli behandlad så.
sen va jag på toa och när jag kom tillbaka så skrek han ( danskar skriker) " varfan har du varit du skulle ju duka upp borden" jag sa, på toa. han bara ja men duka upp borden nu så pratar jag med kioakpersonalen så länge?! whata fuck?
får man göra så?jag håller ilallafall på att koka över på honom.
anyway,  11-19.30 idag. sen hem och kolla idol och sova i soffan. och lugna ner mig.
han den danska sa föresten igår när jag frågade om intye han skulle hjälpa till " passar det inte kan du gå hem"ja visst säger han det idag så går ag med en jävla gång.
visst jag är praktikant men jag kan putasbestick då jag putsat en 5000st sen jag började där. gahh  frustration!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gå hem om han säger så igen! Du måste visa att han inte kan köra med dig!

2008-11-07 @ 11:41:31
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Om du trycker F5 så syns Jecicas design :) Man måste uppdatera sidan! :)

2008-11-09 @ 21:55:18
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kan du se Jecicas design nu? :)

2008-11-10 @ 14:04:51
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0