Helgen :D

Helgen..i fredags var jag,lotta, fredde och baby på väla, hittade inte sådär jätte mkt dock. en bh och ett linne as fint =D  på kvällen byggde vi bilbyggmodeller och kollade tv. myspys. Lördagen sov vi länge och det var skönt :D sen handlade vi och sånt. sen åt vi middag och hade kollade två filmer på  om bilar xD och sen byggde vi bilmodell :P haha.  jecica och anna kom en sväng och pratade :) trevligt !  i dag har jag varit på väla och köpt tre likadanna linnen till. loove dom :P haha. städat garderoben har vi med gjort idag och snart blir de väl tv och mys .
för i morron är det allvar igen. dock 7 veckor kva till julllovet och det MÅSTE gå snabbare än snabbast!
men snart så är det slut.

såg föresten att tempel har lussevaka den 12 dec kanske kan få med lolloo och dem dit. sen hittade jag en sida där alla studentfesterna fram till studenten är med och all info om studenresa osv.  kolla in  www.studentfesterna.nu 

nu ska jag pussa på mitt hjärta xD

Kommentarer
Postat av: Evelina

Synd att man inte är hemma den 12, hade också velat sticka till tempel! :(

2008-11-03 @ 07:32:15
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0