Helgen

i fredags så var de praktik och jag fick sluta tidigare :D nice :D fredde och lotta kom på idol och film. men underidol kom anna och jecica och snackade lite.  trevligt. sen såg vi  the love guru. sådär film. kunde varit roligare xD haha.
i Lördags så sov jag till ett. skööönt :D
sen cyklade vi hem till dannys förädlrar och städade bilen och sen hem till mamma och
träffade mormor. trevligt :D
sen åkte vi hem och åt lite mat och mös i soffan. sen somnade vi gott.
i går ,söndag var det upp kl 7 för haöv 8 skulle vi köra till ullared. och somvanligt hittade jag massa skit. haha.
men seriöstå blev det massa nödiga saker. och det är bra :Dpå kvällen åt vi tårta hos dannys mamma som blev 60år :D grattis :D
sen cyklade vi hem och danny kollade på en film han köpteoch jag städade undan lite  lägenheten.
ska till skolan 12.05 idag men gick upp nu för jag ska städa lite här är det tänkt. så slipper jag ta allt i kväll när jag ska göra en uppsatts.i samhälle. smart som jag är har jag inte börjat innan. och den ska vara inne io morron tror jag,  kul. haha
denna veckan ska jag jobba undan alla arbeten och sedan blir det fpkus på körkortet den närmsta tiden.
inte långt kvar  och jag ska fixa de. det roliga är. ska inte berötta för någon om uppkörningen och sånt. för alla bara tjatar på mig om kortet. att det tagit långt tid. men jag säger att jag är inte säker på mig själv hur fan ska jag då vara säker på körningen. aaja. tro på mig själv är vad det är som gäller.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Om du skulle vilja ha en ny design av oss så är det bara att höra av dig :)

2008-11-10 @ 19:10:47
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0