lovely weekend

då var helgen slut för min del och idag blir det praktik för hela slanten. tur människorna där är trevliga, värre än nästa vecka då danskjälen är där. =( usch!
anyway så i fredags gjorde jag inte allt för mkt vilket var skönt. handlade med jecica en sväng och sen blev det idol
framför tvn med baby.:) mys.
igår så åt vi tacos med fredde och lotta. trevligt!
det blåser som fan idag så ska bli kul och se hur jag kommer klara det. hehe.
så länge jag inte mår alltför illa ska det nog gå.
slutar 19 idag. sen beror det på om jag ska vara med på brandövningen när jag får sluta.
tror dock inte det blir allt för mkt att göra idag då det blåser.
kan ju hoppas jag får sluta tidigare ;)
baby ska vara med fredde o lotta idag och leta garage. så de kan mecka med sina bilar.
vet inte varför men det känns som att de hittar på saker när jag inte är med. och när jag är med sitter vi bara och glor.
aja. får kanske börja följa med anna och jecica på deras promenader istället ;) eller vad säger ni ? :)

ha en bra dag för det skall jag!

Kommentarer
Postat av: jecica

- Ja, det hittade dem i somras. :P

2008-11-16 @ 12:16:02
URL: http://jecica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0