Onsdag idag då

Nationella i svenska B gick väl sådär. om jag fattade fråga rätt ( vilket jag hoppas) så blir jag godkänd. hoppas jag
är väl bäst att tillägga. haha xD
nu tvättar jag och ska plocka in disken som bab y diskade igår på plats och vid 16
ska jag börja med maten. plockade fram kyckling.och sen köpte jag uncelbens(stavning?) sås. så blir de ris till
får se om hjärat gillar det! :)
fixade lite musik innan så nu har jag massa nytt örongodis att lyssna på :D
i morron har jag körtid på körskolan vilket var längesen. hehe. bara hoppas det går bra. känns som om min klass
är i fatt mig. haha.
jag är seg som fan och svårt att lära mig det där känns det som. men kortet skall jag ha
även om det ska kosta mig alla mna sparpengar. som sagt kämpa kämpa!
fattar inte varför jag inte tror på mig själv.
ska iallafall veta uppkörningstiden innan jul så är det bara. såblir att boka massa
tider i morron. dock kommer skolan ta stryk. men man kan inte få allt man vill
gäller att prioritera och innan jag tar studenten ska jag klarat av de.
så är det bara! jag klarar det. hopps jag. eller jag måste klara det. just för att ingen tror på mig.
jag ska bevisa för dem men mest för mig själv att jag kan bara jag vill och inte ge upp
när det blir svårt! jag manar klarar man inte på första försöket så försöker man igen.
min fina foooooord väntar ju. och jag längtar tills jag kan börja fixa med den. hehe. trodde ni inte
ni skulle höra från mig va? ;)
danny ska lära mig hur man tar bort rost och sånt. haha. så jobbigt när alla
man umgås med gillar bilar xD haha men det smittar av sig.
fick ju en sån bygg modell av danny som jag är lite sugn på att fixa idag xD haha
får fråga baby sen om vi kan fixa med dem.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Varsågod :) Javisst kan jag hjälpa dig :) Vad stör du dig på?

2008-11-12 @ 16:56:16
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: emma

nej det ska jag inte..

2008-11-14 @ 16:42:59
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0