Student 2009

Idag mår jag bättre. eller hade inget val i morse. men väl i skolan och studenmösseprovningen
så blev jag genast mkt gladare.
slutade kl 16 idag och fickade tvätten och baby fixade middag.
blev pizza. känns hemskt. jag som vill
bli vacker. men men
i morron är det praktik igen och det ska bli roligt får alltid höra massa
roliga snuskberättelser av personalen. hehe.
så de 8h i morron går snabbt hoppas jag.
nu skall jag läsa lite körkortsteori och sedan blir det House framför tv med en god kopp te.

ha en härligt kväll!

Kommentarer
Postat av: Ängel

Hm.. Du vet vad jag sagt ängel.. Mjo vårat blev uppskjutet till nästa månda.. mössprövningen altså.. men men.. :)..

2008-11-20 @ 14:58:35
URL: http://followheart.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0