ändrade plans.

Dagen planer blev inte stan iallafall. kom nyss hem från apoteket skit dyr min medicin är 400kr för 20 dagar. sjukt.
men vill man må bra får man lägg ut de pengarna och dra in på annat. så är det
är i livet. prioritera heter det. handlade på citygross. blev inte så mkt idag. potatis ,kryddor ,mjölk och bröd.
men det räcker . har frysen full med mat. så idag blir det broccoligratäng med fläskkotletter och det är gott. 
hoppas bara det är lka popis hos baby :D hehe. tror de. annars för han äta en smörgås. haha
jaha nu ska jag plugga lite körkortsteori och sen i morron måste jag ringa om nya tider. måste måste! sen måste jag fixa projekt arbetet med. kanske får ha en plugga dag i morron. hade behövts. verkligen.
nej nu blir de lite körkorts frågor på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0