dagen idag

så ja. då är räkningarna betalda med. och jag är hemsk och stannar hemma idag med. har ont i halsen ännu. aj aj aj.men men det går över. i hope.
anyway ska cykla eller gå till guldshop nu och hämta min förlovningsring som har varit på putsning. och sen annan ring med. :) sen ska jag handla jäst och socker ifall jag känns för att baka senare. är lite sugen på att baka vaniljbullar. tänkte att det kan vara bra att ha i helgen om de kommer någon på marknaden. men men får se vad jag orkar för känner mig lite tung i huvudet men kan hjälpa med lite luft.
tänkte fixa naglarna idag med lite fransk. dock är en del lite too korta än men ska endå fixa lite tänkte jag.
sen i morron tänkte jag fixa sakerna till mina drinkar. ska ringa min fader tänkte jag. och se om han mayby kan hjälpa mig.

tror dock inte det bir någon resa. men hoppet är de sista som över ger människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0