känner mig lycklig men olycklig.

måste skriva av mig känne rjag då det inte finns någon att prata med. hur ska jag börja... jag har världens underbaraste pojkvän kan inte få det bättre. och vi precis som alla andra bråkar ibland. inget konstigt. men att min mamma inte bryr sig för mig att känna mig fruktansvärt olycklig. Är precis som att hon slutat bry sig sen jag blev sambo med mitt hjärta. Hon ringer nästan alltid och träffa henne gör jag inte. Då hon aldrig kommer och hälsar på. sen blir hon skit sur när jag aldrig kommer till henne. ska man inte ge och ta? jag har försökt. jag har ringt bjudit hem henne, men hon ska hem till sin pojkvän och lag mat så hon har aldrig tid. jag är så frutansvärt trött på att aldrig få något tillbaka från henne. Hon ringer det första hon säger är " hur går de med körkortet?"helt seriöst så hade det varit trevligt att få lite stöd. och kanske en peng så man kan köra så mkt som jag vill. jag är inte gjord av pengar.
visst jag har lite men jag vill kunna unna mig själv lite nyasaker med. så jag ska resa så är det bara. hoppas jag och lolloo hittar någon. annars så ska jag spara pengarna och på ett konto så jag kan uppfylla en av mina drömmar. som dock min kära moder inte tror jag kommer klara. HALLÅ? uppmuntran? finns det någon som tror på mig?
Allt prat om min lillebror, att han är SÅ duktig nu och har vekligen bättrat sig. jaha ? men jag som är duktig hela tiden? jag som aldrig slog sönder tavlor och gjorde livet surt för mamma. vad får jag? inte ens en kram när ja verkligen behöver en. inte ens ett tack.eller " du är så duktig gumman som kämpar med körkortet samtidigt som det är mkt i skolan med praktik och så. du kan få lite hjälp till kortet så känns de bättre" Nej jag får höra " alltså är du inte klar med det jävla kortet snart" Kan ingen tro på mig? jag tror fan knappt på mig själv längre. jag menar är jag då så jävla värdelös som jag känner mig varför levar jag då?

Nej vet ni va. jag ska kämpa som jag får som jag vill utan er. och eftersom det inte passar nu så passar de bannemej inte senare heller.

Danny , vad skulle jag gjort utan dig baby? <3
Lolloo, tack tack, du skulle bara veta hur lycklig jag är eftersom du orkar lyssna på mitt tjat hela tiden. tack!
Sen vill jag skriva ett namn till , men saker och ting är aldrig som det brukar. men tjejen, jag älskar dig och hoppas vi kanske en dag hittar varandra igen <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jotack, det går bara fint =) Intensiv kursen startar på Måndag, så jag är fit for fight ;) själv då?

2008-10-23 @ 17:42:21
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0