snart julklappar på ullared.

Herregud vad jag fryser. och nyser gör jag med för den delen. hoppas de går över snart!
det blir ingen resa och inte heller något kalmar. :( utan jag ska fokusera på körkortsteorin och mitt projektarbete. känner att det måste göras. kan iallafall cykla till närmaste sol för det behövs :)  heja solarium :D en bra uppfinning det där ja.
blir nog bra.
igår var vi som sagt hos fredde och det ver trevligt. några fick dock lite för mkt av det goda. och en annan för lite. hahaha. nej men det får göras om oftare. :)
dagen idag ska jag diska och laga mat. tänkte få danny på humör för brockoligratäng och fläskkotletter. få se om han e sugen på det. annars får de blir korv och mos :P haha vilken är er favorit rätt?
själv älskar jag kyckling i alla dess former. och på tal om mat så i torsdags så blev maten så jävla god. aldrig lyckats så bra med löksåsen som då. dock hade jag nästan 2 lökar tll sås för två. haha. så lök smakade det allt.
svärmor fyller snart år och då blir de nog ullared och eftersom det snart är jul blir de julklappar för hela högen. vet dock forfarande inte med vem jag ska vara med. för jag känner mig ganska sviken av mamma. hon har varit i dannys lägenhet och hälsat på 5ggr sen agusti förra året då han flyttade in. oc ringer gör hon inte mera. saknar henne man jag är så trött på att gråta för att hon gör mig illa. så allvarligt funderar jag på att vara med dannys familj för jag känner mig omtyckt och de bryr sig. dannys mamma har nästan blivit som min extra mamma. det är henne man pratar med när man är nere och henne man berättar roliga saker för. tycker om hans familj helt enkelt. kan inte få det bättre.
men bloggen, jag behöver hjälp. vad ska jag köpa till svärföräldrarna i julklapp? vill det ska vara något fint. någon som är bra på att komma på så får ni gärna skriva en rad med ett tips :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0