sug sug sug.

lite paus just nu, håller på att städa. och det behövdes! tro mig :D så nu har jag diska, bäddat  och plockat undan i alla rum och nu håller jag på att dammsuga, 72kvm är mkt att städa :P haha och vi som vill ha större. haha.  idag ska jag iallafall städa färdigt sen ska jag och lotta till  en tropiskö en kvart eller så dä :P vi ska skola. ska bli skönt att bara ligga och njuta. sen gå ut i e kalla vädret igen. sen blir de nog duschen igen för mig. efter all städ och sol svett xD mysigt mm..
förkyld är jag fortfarande och bättre blir det inte :(
men man får se de possetivt att det är på lovet och inte nästa vecka
när man kommer ha massa att göra.
inlämingar och prov usch. verkligen inte min grej. men snart är det min tur att ta studenten.
men en sak som är konstigt är att vi inte fått prova studentmössor än. alla nadra skolor har gjort det. men inte kulla :(
annars  blir det väla i morron. tänkte se om jag hittar en Bh ochnågot att läsa.
sen har jag kommit på vad baby ska få i julklapp med :D hehe. sen vet jag vad mamma ska få. sen bara frågan vem jag ska fira med. antagligen blir de med danny och mamma dagen efter. men det ska nog lösa sig.
åter till dammsugandet.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi ska ju testa studentmössor nu efter lovet så du kan vara lugn :D v.47 är det vår tur :D

2008-10-31 @ 10:00:17
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Bea

Haft en bra halloween? KRAM

2008-11-01 @ 23:09:51
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0