Helgen!

då var det söndag idag och ännu en helg har gått. SUCK!  har väll inte gjort så farligt mkt vilket är skönt =) har kollat film med baby. helt underbart! har bara varit med honom fredag och lördag. längesen vi var ensamma. mer än 4 månader typ, så det behövdes.
jag har dessutom varit duktig och fixat  lite läxor nu, skönt att ha det gjort. verkligen.

Annars så längtar jag bara efter studenten. är så sjukt skoltrött. vill inte varai skolan mer. ser fram emot jobb och familj, haha. och resor.  på tal och resor så googlade jag igår och hittade en bartender utbildning på 2 veckor i spanien eller i thailand får 12.000kr sjukt billigt. funderar på att gå den utbildningen nu efter skolan. hade varit roligt om man fått med sig någon.
och denna månaden suger för jag får köpa mat för mina sparpengar. jag har lagt alla mina sommarjobbs pengar på sparkontot sen lägger jag in minst 1000kr i månaden på sparkontot. men denna månaden har jag köpt en extern hårdisk en serveringsjkorta, kör lektioner och massa annat. sjukt vad pengarna flyger iväg.  such.!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla Cocktailskolans utbildning på Kreta - 12900 för 3 veckor + att du kan bo kvar utan kostnad i ett par veckor till om du praktiserar!

2008-09-14 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0