I belive in me.

Jag är fet. men du är ful, jag kan göra något åt det. För hur ni än försöker kommer n inte bli lika fin som jag !

Nä, usch denna världen börjar visa sig har fler fjortisar än jag trodde. sheet. så många störiga mäniskor de finns. Väx upp :) skaffa er ett liv! :) Like mee.

nej nu har jag verkligen gråtit tillräckligt över alla idioter, nu ska jag ta vara dom dem jag verkligen bryr mig om!


Danny, lillebror,mamma,pappa, Lolloo, richiii,robin,nonny ,Anna (malmö) svärmor,svärfar, mormor,Börje,marie(moster) Helene(moster) Ulla och de "gamla" ni gör mitt liv fulländat.
sen finns Tomek och helena med utan ert stöd och hjälp så vore jag förlorad nu.

Tack för er som tror på mig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0