Körskolan

var ju som sagt på körskolan nyss. xD Det gick helt ok. men ja. mest att mamma lärt mig fel, menr man ska göra så nu blir de träna träna träna. sen i början på januari blir de en ny lektion. Hoppas bara att de inteblir någon snööö hata snö! det jobbigta men bilarnapå körskolan var att  de är diselbilar så man hör typ inte nr man ska växla. sen är växlarna inte som i mammas bil.

sitter och lyssnar på musik nu, ska fixa med mina arbeten strax. ska skriva ut och sånt. måste lämna in i morron ska vara ledig på onsdag. ska till lillebror =) äta mat och sånt där han bor. sen efter de  ska jag och mamma sista julklapparna och handla till julgodiset. Tänkte att jag skulle göra mozartkulor och mandelmusslor på lördag. =) tänkte även börja göra köttbullarna till julafton. :)

Nyår, vet inte om jag ska på fest robin,eller om jag ska bara vara hemma och mysa. är nog lite sugen på fest faktiskt. roligare att vara många än bara ett par stycken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0