Om jag bara vågade.

Livet går ut på att våga stå emot sin rädsla för saker, jag önskar att jag vågar mer. speciellt när det gäller två saker.
ganska hemskt att man mår dåligt av att man inte vågar saker..  har ni någongång mått dåligt över att något som ni inte vågat? hur gjorde ni då för att klara av rädslan?

min största rädsla är att bli ensam. att aldrig ha någon hos mig liksom. att jag kommer dö ensam. jag behöver kärlek och bekräftelse hela tiden.
utan bekräftelse.
denna bekräftelsen jag behöver är att  någon ska tycka om mig. för ibland när man just är ensam känns det som ingen tycker om en. hemsk känsla.

fast just nu had jag behövt en riktigt bästavän som komer finnas hos mig när jag kämpar mot rädslan. man klarar aldrig något  sånt själv. speciellt inte när man kämpar mt rädslor.

hm jag vet inte men rädslor är allt från att inte våga gå fram och prata med den där snygga killen ni vet?
 eller att säga ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0