Engla.

jag tänte uttrycka mina känslor på/om mordet på Engla.  FÖr det första tycker jag att allt ihop är mkt sorligt, men sen undrar jag varför så mkt uppmärksamhet mot engla? när de finns människor som blivit mördade som inte media tar upp? Jag menar bara att man kanske borde lägga större vikt på att leta upp mördaren och spärra in honom en gång för alla.
för som sökert det flesta redan hört så redan förra året fick polisen in spår på att 42åriga anders eklund hade mördat pernilla. men vad gör polisen? skiter i tipsen så att dena sjuka man mördar lilla engla? hennes mord kunde stoppats om svensk polis ionte varit så fullt upptagen med att jaga fildelare . jag blir så jävlva ruskigt förbannad. att svensk polis sitter på sina feta rövar när dom kunde plockat in Anders Eklund på förhör.
och vad kommer han nu få för straff? livstids fängelse? vilket är 8år här i sverige 8 jävla år sen är de fritt fram för honom att mörda igen?!  eller om han visar sig vara psykisktstörd då får han vård tills han blir frisk vilket kan ta 2år sen ör den jävlen ute igen?! är det rätt? att en männsika som dödat en annan ska få leva? han som försört englas familjs liv. är det rätt att han ska få leva ?  

jag tycker attt man borde kastrera honom , eller slita ut kulorna med kniv utan bedövning och sedan styrpa honom som han ströp engla till döds.   då har vi sparat de svenska samhället ne massa pengar på att ge det jävla svinet mat.

heja dödstraff och kastrering vid våldtäckter. !!!"

Kommentarer
Postat av: Jana

Hej!

Nej det har ingenting med namnet att göra. Däremot så älskar jag färgen grön och har gjort det i många år nu. Det började med att några väninnor skämtsamt kallade mig för Tant Grön, som i sagan, men jag är ju ingen tant ... och så tog killkompisarna efter fast sade Fröken Grön, ha ha.

Och nu sitter det liksom.

2008-04-18 @ 15:20:31
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: jecica

Dummer, kan du ju vara själv. Då had edu ju kunnat sagt det från början så hade man förstått xD

2008-04-18 @ 16:24:41
URL: http://jecica.blogg.se
Postat av: linnéa

svar: haha neeh ;P går samhälle jag. ^^ Men gillar tv endå =)

2008-04-18 @ 17:52:57
URL: http://linneabtw.blogg.se
Postat av: jecica

livstids fängelse är 10 år .. men kan vara längre ;)

2008-04-18 @ 19:06:58
URL: http://jecica.blogg.se
Postat av: m a g g a n -leos mamma

Ja, jag har körkort :) Jag började inte på det förrän Leo var två månader gammal har jag för mej, fyllde ju 18 tre dagar efter han kom till världen. Så då öppnades också mitt sparkonto! :) Jag pendlade en himla massa under tiden å det var verkligen ingen HIT. Men nu är det superskönt att ha det !
Ha en bra dag :)

2008-04-18 @ 21:04:40
URL: http://livetsbravader.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, inte för att vara sån men jag säger som Jecica. Livstid fängelse är 10 år. Och det är bara om livstids-straffet är tidsbestämt. annars kan man sitta inne precis hur jävla länge som helst!
(Vi läser om det i samhälls-skitet xD)

2008-04-20 @ 13:46:04
URL: http://magicmushrooms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0