Hur har tjejer sex med varandra?

en sak som jag kom och tänka på när jag fick en kommentar var  hur har tjejer sex med varandra,?
jag menar när en kille och tjej har sex,  så stoppar han in sin del i tjejens del.  men två tjejer? dom har ju bara fingrarna att stoppa in i varandra.
kan man räkna det som blivit av med oskulden" ?

jag blir så förrvirrad.  två tjejer.  pillar och smeker på varandra och där med inte oskulder?
men om en kille och en tjej smektoch pillat på varandra hade de bara varit petting. och då hade  man vatt oskuld.

så snälla människor där ute hjälp mig? hur är det?

Kommentarer
Postat av: Cecilia från obsessed, bli besatt av joxxxxi

(haha spännande? nej knappast bara så jävla jobbigt^^)
Det är bra med mig, själv då?

Hmm, oskuld är något man får bestämma själv,
och fråga sig själv "vad betyder oskuld för mig?"
För mig är det när man har sex med en kille och för mig är sex då killen kommer in i tjejen, eftersom jag är hetro.
Dem flesta lebbtjejer har nog testat att ha sex med killar innan dem upptäckte att dem gillar tjejer istället så oskulder är nog dem flesta inte.

Tjejer har väl sex med varandra som alla andra fast det mer går ut på smekningar, leksaker och slickningar. ( Men pricis som vi hetrosexuella också gör!)
Egentligen, hur mycket skiljer det sig från en kuk och en dildo? Nja, lebbtjejer har nog sex på sitt egna lilla sätt.

2008-04-02 @ 22:17:47
URL: http://joxxxxi.blogg.se
Postat av: Linda

Jag blev nästan lite ledsen när jag läste ditt inlägg faktiskt. Klart som tusan att det är sex när två tjejer är med varandra, och likså med två killar.
Och det där med oskuld, så är det upp till var och en. Är du tjej och är med en tjej första gången, så går mödomshinnan också sönder(om man nu pullar eller så).
Det är nog lite upp till var och en.
Sex för mig, är när två personer som tycker om varandra utför sexuella saker på varandra. Det behöver inte vara en kille och en tjej!

2008-04-08 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0