litar inte på er.

hej! Söndag idag vilket betyder skola i morron. :P
b,lir nog bra de med till slut.

de känns som om jag vill kunna skriva mer i bloggen om mina tankar och vad som her i mitt liv. men eftersom människorna i Höganäs är som dom är så skiter jag i det. jag funderar i stöllet på att göra en anonym blogg och skriva om allt där. det känns nämligen som en slags terapi:P hehe.

men i allafall så ska jag städa nu. och drömam vidare om thailand. :D ska spara som fan. och fan är mkt.
ska börja med att skaffa ett jobb och fixa körkoret sen så har jag fler planer. ;)

Kommentarer
Postat av: ylva

förstår att det kan kännas utelämnande med en blogg när man är ifrån en liten håla så som höganäs. men, det är ju din blogg, så länge du inte skriver förtal eller annat olagligt så tycker jag att du ska skita i vad andra tycker & lätta ditt hjärta! därför man har en "dagbok" ju :)

2008-04-13 @ 15:50:33
Postat av: Anonym

håller md dig. men sen om en får reda på något så vet alla det sedan. sen orkar jag inte med massa gnäll från andra.

2008-04-13 @ 16:04:06
URL: http://havetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0