Snart sommar. <3

åh vad jag älskar detta underbara väder. åh im so in love  with it :D ska egentligen fixa lite skoluppgifter men jag vill bara ut i detta kalas vädret =D Allt är så underbart :D jag och baby ska äntligen flytta ihop på riktigt :) ska bli så mysigt att få ha mina saker här med. har ju inte använt dem sen ett år tillbaka. så det ska bli mysigt att pyssla med det. :) Danny är verkligen mannen i mitt liv. Aldrig utan honom. <3 Visst allt har inte alltid varit på topp. men det som  har varit har vi lagt bakom oss. jag är så kär. Så lycklig :D 

Jag har underbara människor runt omkring mig :D  människor som betyder allt för mig =D fast ag tror att några av dom inte vet att dom betyder. Behöver ni mig så finns jag hos er natt som dag . Men jag ska endå nämna några namn <3
Lolloo, så klart! <3
Danny, always us. 
Jecica, vi umgås kanske inte jätte mkt men jag trivs endå i ditt sällskap <3
Hr2- Richard,Nonny, Robin, Anna och johanna. <3  
finns många till men inga som ni <3 Ni är dom bästa. Aldrig utan er. :)

Åh mina katter, Smulan och tiger. Mina absolut bästa vänner. Dom finns alltid hos mig och dom har en mjuk päls att borra in sig i om man vill gråta.

Allt är bara så bra =D happy happy. !  men visst de finns alltid saker som man vill ändra på. men det är inget jag tänker lägga energi på just nu iallafall. <3

Jag har bestämmt 5 mål som jag ska leva efter tills jag uppfyllt dom. alla mina beslut ska göra så jag kommer ett steg närmare mina mål. :)
 
1. klara och få Körkortet.
2. Köpa en ny cykel.
3. Resa till Till Thailand i 2 veckor
4. Bli bättre på att hålla ordning hemma.
5.  sitta vid datorn mindre.

Det var mina mål som jag ska nå!  de 2 första bli nog de lättaste. men jag tror at nu när det är sommar vill man vara ute mkt med och sen ska jag ju jobba med. :)

nu ska jag städa upp lite och sen ut i solen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0