Helgen och sånt

dax för en uppdatering eller vad tycker ni? hehe. hlegen har varit revlig trots att allt handlat om bilar xD hehe.
I fredags så var vi med L och F i stan och herrejävlar med folk det var på stattena. kollade folk och sp hela kvällen typ. men vid 2 åkte vi hem och åt paj sen hem och sova vid tre efter som vi skulle upp vid 7 för att vid 8 skulle vi till bjuvbournouten och ställa ut F:s bil. även massa bilar där dock tyvärr inte så mkt " japanska stylade" (street raceing bilar)  tyvär för dem gillar jag bäst. speciellt med motiv lackering.  well well sen bournades det en hel del vill jag lova och vi kom med på bild i hd den dagen. sen åkte vi till L`s mamma och beställde med oss mat kebabsallad. sedan tvättade vi F`s bil. och den glänste vill jag lova :D hehe. sen åkte vi vidare till Hbg och väla ännu mer bilar och ännu mera folk :P babys föräldrar kom in och vi åkte runt lie i stan sen var vi sjukt trötta och vid 1 var vi hemma.  sen var det bara upp vid 6 för vi skulle till vallåkra och ställa ut F`s bil där med. och jag tyckte inte det var så roligt för det var typ nästan bara vanliga bilar. jag gillar ju som sagt stylade. men det var mkt att titta på endå.
baby handlade en radiostyrd bil som var otroligt dyr enligt mig fast det var halva priset :S gick tydligen på metanol eller ngt sånt, så jag fick inte kalla det leksaks bil :P hehe. 
det var min helg, hur var er?

idag skulle jag upp tidigt och till körskolan där jag blev lite arg på körläraren då jag var tvungen att köra på samma gata 3 ggr på grund av att där stod blomsterlådor som jag tydligen körde för saka emellan. sen tänkte jag att jag skulle leta upp en svenskfrisör som kunde slinga under 500kr men det fanns bara utlänska frisörer med det priset. sjukt tycker jag. jag kanske får be babys brors tjej at klippa och slinga hon sa att hon ville bli frisör så hon kan få testa på mig gratis ;) hehe. 

snart skola med, kan seriöst säga vem vill gå i tvåan nu?;) nu är det snart min tur :P hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte låta en utländsk göra slingor då?



btw, jag hade gärna gått i 2:an just nu!

2008-08-18 @ 18:07:00
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att om man är i den branschen så lär man sig förr eller senare språket. du får helt enkelt kolla om den du fixar tid hos fattar vad du säger.

2008-08-18 @ 19:43:56
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha ja eller hur, vem vill gå i tvåan nu? :)

2008-08-19 @ 11:06:10
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0