idag

hade som sagt projektarbete hela dagen så jag gick upp vid 10 och gjorde inget vettigt men nu vet jag iallafall hur jag ska göra och så. Så det är nice :D Lolloo kom förbi en sväng , alltid trevligt :D  annars har jag tvättat och gjort en äppelmilkshake. :D
i morron är det skola igen. ska servera eftersom det är min inriktning xD hehe. blir trevlans :D har dock inga skor men det får bli ett par svarta så min trevliga HOST serveringslärare inte får damp. haha.

ska forsätta med mitt projekt en stund så jag kommer upp till dessa förbannade 100timmarna. haha.

Kommentarer
Postat av: jecica

kristina heter hon:P

2008-08-27 @ 20:36:24
URL: http://jecica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0