Snart 3år <3

igår så lånade vi babys pappas bil. och åkte till familia, var även inne på jula och pang. köpte dock inte spceiellt mkt. ett par skor ,skit fina :D  på Pang köpte jag duchshampoo. älskar den bara för den luktar kokos :P på kvällen så kollade jag tv n as bra film och baby och F meckade radiostyrd bil xD haha.

dagens planer är att ta mig in till stan för att snacka med den nya körskolan. kl 13. minns inte om vi bestämmde att jag skulle köra en testlektion. men det lär jag ju märka väl framme. ska ta med mig kalenderna och boka så många tider jag bara kan fram tills skolan börjar. (om dem verkar bra vill säga) kan ju updatera när jag kommit hem. Men på henne jag pratade med lät det som det inte skulle vara helt omöjligt att få kortet innan jul. det hade varit nice.
har lite planer på att plugga teorin med så man kan börja ringa "sista minuten tiderna" kan ju ha tur och få en.

men om hon inte har tider( vilket det INTE lät som) så blir det att jag bokar en tåg eller buss biljett i eftermiddag till kalmar. mamma åker idag , eller har kanske redan åkt men hon skulle till målilla. så vi får väl se. annars ska jag och baby endå upp där den 22-24 så det blir nice. just me and my baby, det behöver vi verkligen. För vi gör typ aldrig något tillsammans annars. och det tar på krafterna. ska iallafall försöka få med honom på kina resturang på vår 3års dag. om två månader. :) tänk va. om två månader har vivarit tillsammans i 3år. shit, känns ganska overkligt. men endå så jäkla rätt. Aldrig utan dig baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0