äntligen helg :D

Fredagr idag härligt :D eller vad säger ni?  ska till stan strax och lämna tillbaka rautorn om jag köpte. den första fungerade inte och var trasig knappen var sönder. sen åkte jag in och bytade. och den fungerar inte. ger bara ur max 20 istället för 30 suck! så ska in strax och lämna tillbaka denna med. pengarna tillbaka tack! 
sen så skulle hjärtat komma med nyhamndata sen.
sen är det praktik. julbordet igår gick bra. blev SÅ stolt över mig själv verkligen.  tog 4så tallrikar av bara farten :D så nice.
antar att eftersom jag slutar halv sju att jag  får duka upp matsalen och så. hoppas på atrt få gå tidigare. well well. hoppas kan man.
fasen vad trött jag var när jag vaknade. min telefon ringde näömligen halv ett i natt?! och efter det hade jag skit svårt att somna om. men men nu är jag duschad och klar skall bara packa väskan och vänta på att kl ska bli 10.09 så går bussen. kanske ska ta en tidigare. hmm  går 54. få se vilket jag pallar. tänkte käka en frukost macka på mcd sen med. hungrig, men inget gott hemma. nej nu ska jag gör nytta  läsa bloggar xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0