Dan före dan före doppare dan

Och i dag blir det körlektion som bara de. ska plugga på bussen till stan med är det tänkt. sen ska det gå bra. bättre än sist iallafall. så det så!
sen blir det en sväng på stan, ska se om jag hittar lite fler julklappar. Någonting till till danny och ngt till kurt. så jäkla svåt bara.
sen hoppas jag på att danny och hans pappa åker till familia idag så jag kan börja med =D är nog idag idolfinalisterna ska uppträda där. dessutom kan det vara bra att ha lite mat hemma nu under julen så man slipper fara iväg för det.
nå ja.  annars kommer denna dagen fyllas av ont i magen har jag är känsla av. PMS på HÖG nivå så akta er som fan. haha ni vet jag får ett sju helvetes humör om ni skulle vågran kritisera mig minsta lilla. haha. usch det är hemskt.

platta håret lite spakel och sen är det bara att cykla till bussen minsann, ska bara se till att jag har money på kortet med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0