Lördag

igår så åkte baby och handla klappar och jag cyklade till mamma och där var lillebror =D  vi åt pizza och sen drack vi te och kollade tv.  mycket mysigt faktiskt.
sen när jag kom hem slocknade jag i soffan och när danny kom hem så dröjde det inte länge innan jag gick och la mig. sov enda till halv ett idag, herregud, men skönt var det. haha. nannig Kirsten.
'
idag har jag dammsugat och nu försöker jag ladda ner ett spel då danny handlar fler julklappar idag xD haha.
skönt att vara själv faktiskt. tänkte ialafall snart fundera på lite middag är mega hungrig.

i kväll ska jag mysa framför tv:n om det inte händer ngt annat. det får jag se.  

kan bjuda på en bild för en gång skull :D



en av bilderna till min drinkbok =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0