Långt inlägg

Allt verkar gå åt helvete för mig för tillfället. skolan går åt skogen då nationella i svenska B gick åt skogen. och en samhällsinläming inte ble godkänd. dock var de ingen som blev godkänd. men endå.
men men  körlektionen idag gick super bra =D allt är på  rätt håll. äntligen!
ska köra i morron med,  tre körlektioner denna veckan 1500 spänn. men men känns som allt kommer närmre och det är skönt med tanke på jag stått till och trampat. Så heja grundgas och min körlärare.  vill tipsa om min körskola

http://www.korivind.se/ hon är ensam hon som driver den och är helt underbar. Hon har verkligen tålamod som fan. dock är hennes humor lite annorlunda. hehe. så kör hos henne, hon är nogrann och stävar efter att eleverna ska få sitt körkoort.

annars så blir min torsdag tills täd och plugg.  fredagen måste det bli pugg.  ska gå upp tidigt och plugga. blir både samhälle svenska och körkorte teori. måste fixa teorin nu. heja mej. börjar tro på mig själv. känner mig inte så världelös mer. skönt det iallafall.

och mitt hjärta och hittat en nytt jobb. det skrev jag kanske. minns inte. han blev som sagt uppsagd och en månad på sig att hitta ett nytt annars så hade vi fått flytta hem till mamma eller ngt. men han ska iallafall börja jobba i hbg. så vi kommer inte hinna med att göra så mkt på vardagarna då jag har praktike efter vecka 9 på scandic hotell på berga. 8 tim 3 dagar i veckan plus att vi ska ha två nya kurser i skolan sen. religion och naturkunskap. blir spännande bara hoppas det är lite plugg.
sen är det snart dax att kolla utbildningar, hade velat plugga till socionom men vil et distans men det finns inte än. kanske  framtiden. så jag funderar på undersköterska med inrk psykiati eller barn och ungdom eller ngt sånt. ska iallafall kolla med victum och Nti tänkte kolla med utbildningscentrum här i höganäs med. för jag vill plugga i min egentakt eller högst 50%  tanken är att kunna jobba under tiden. stress inför framtiden som ni kanske förstår.
studentmössa är fixad och det är nice.
annars så har jag planer på att vara med mamma i jul för att jag varit med dannys familj två år nu. och danny vill inte vara med min familj så då blir det på olika håll iår men det kan inte hjälpas. orkar inte krusa och lägga mig för han ska få som han vill och min familj blir lidande.  ge och ta i ett förhållande.

har iallafall kommit på värdens bästa julklapp till mamma, kan inte säga vad då hon brukar läsa ibland.
Danny ska få ngt han vill ha iallafall.
köpte till lillebror i söndags med.
bara  mamma,kurt,mormor och helen kvar.
pappa får inget. jag brukar inte få ngt av honom. dessutom kan han inte hålla sig i sverige så får det vara.

om jag ska vara ärlig så är jag lite besviken att danny inte kan offra sig och vara med min familj i jul :( kunde ju varit med hans på dagen och med min på kvällen som vi var sist fast tvärt om. det värsta är att han inteverkar bry sig att jag bli ledsen heller. :( ge och ta hjärtat.

nu blir det sängen och tven ett tag.   god natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså minsann...du tar det hos henne också? Hur länge har du gått där?

2008-12-11 @ 10:50:23
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0