dumma mej-!

hemma från praktiken idag. domär så hemska där jag är nu så känns som om jag bara är ivägen och ingenting jag gör passar dom. nej fy tusan. dit vill jag inte mer. ska prata med min lärare på måndag. kommer bli skit arg, men jag får faktiskt heller _IG än att vara där och må dåligt...
vet inte vad jag ska göra idag. hade vatt trevlig att åka till stan. men tråkigt att åka själv. men o jag inte åker dit, då kommer jag endå bra sitta här hemma.. :(  och det är tråkigt. känner för att åka en tur till danmark kanske.. nå väl får fråga jecica när hon kommer hem. tror hon bruka sluta elva eller ngt sånt.så då är de helt ok. kan ju fjäska med att jag betalar bussen eller ngt ;) hopps de fungerar!!
men men ka väl typ sitta här nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, sötsak då! där hade du otur jag slutade nämligen kvart över 1 ;P

2008-02-01 @ 23:27:12
URL: http://jecica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0