Melodifest.

lördag idag,

vem åker till final i kväll i medlodifestivalen?
jag tänkte att jag skulle gissa lite .:P hehe

Bwo tror jag kommer att gå till final eller andra chansen iallafall. själv är jag inte överförtjust i dom bögiga männen ;9
Mickey ingenaning om vem killen är. men han kommer nog inte gå vidare.
Frida är coool. hon kommer till final hoppas vi på.
Therese. hon går heller inte vidare.
patrik isaksson, brukar ha bra låtar eller han har typ 4 under hela karriären så han går till andra chansen.
caracola. unga tjejer går antagligen inte vidare men hoppas kan man
ainbusk. hm tveksam tll dom så dom åker ut.
eskobar går nog till final tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0