pappa.

blanadade känslor efter att ha träffat min pappa. usch. kände hur ögonen tårades gång på gång. :( varför denna sprit? och JAA han hade drukit när jag träffade honom. och jaaaa. han drack under tiden. och jaaaaaa jag skämdes i hjäl när han och hans kompis satt på en bänk och drack öl, med en systemet kassa bredvid sig. oh när alla tittade . och jaaaaa. jag vill bara springa där ifrån. men jag saknade honom. fanfanfananfan, pappa sluta dricka. :(

han ville åka till dk med mig i morron. jag vill inte. tkr inte om spriten. fan. han tror han kan köpa mig. fick 4000kr men den enda jag vill ha är kärlek av dig pappa. fanfanfanfan.

usch ledsen:'(

ska iallafall träffa min underbara mamma alldellses strax. ska ut i Höganäs och köra. eller JAG ska köra. så håll er inne =)  sen ska jag hem till min älskling igen och laga middag till honom. fiskgratäng Là Kirsten speciale :P haha. jaja, blir nog bra,

ingen som vill göra ngt med mig en dag? jag vill se "p.s i Love you" på bio. med någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0